Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Wij hebben weer genoten van ons verblijf. Een kleine maar deze keer...

Wij hebben genoten van ons verblijf. De camping en de faciliteiten zijn prachtig.
Wij zijn al voor de vijfde keer op Parc Clusure geweest.

Ditmaal waren we iets minder goed te spreken over de cottage. Deze was bij aankomst niet zo schoon als anders. De keuken, koelkast en toilet moest ik zelf nog een keer doen. Ook zaten we de vorige keren in een modernere cottage. Die van nu was erg verouderd. Dus we hadden deze keer pech wat dat betreft. Maar over het algemeen hebben we weer genoten.

Par Joyce il y a 1 an
Expérience prouvée le 03/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mauvaise expérience mais je redonnerais une chance

Ce n'est pas la première fois que nous visitons un camping Sandaya. Le camping Parc La Clusure est très bien mais il y a plusieurs choses à améliorer : 1. Il n'y a que 2 restaurants dont 1 qui est ouvert du lundi au vendredi de 17h à 21h et l'autre qui est fermé le lundi et le mardi. Nous avions rérservé un séjour du dimanche au mercredi, je vous laisse imaginer notre tristesse. 2. Toute l'équipe est néerlandophone malgré que le parc se trouve en Wallonie, très peu d'animations sont proposées pour les enfants. 3. Le camping est peu surveillé, pas de sécurité à l'entrée, pas de rondes en soirée bref un peu déçu, peut-être que c'était au mois de mai c'est pour cela. Au niveau de l'infrastructure, rien à dire, je comprends c'est nouveau, il font encore des travaux. Nous allons retenter un week-end entre amis fin juin en espérant que cela se passe mieux car l'endroit est magnifique et ce n'est pas loin de Bruxelles.

Par Zoraj il y a 1 an
Expérience prouvée le 09/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Nous étions très satisfait notre séjour. Le seul problème que nous avons rencontré c'est au niveau des langues, le staff ne savait pas parler en Français et même l'anglais ils avaient un peu de mal. Il était alors difficile pour nous de communiquer. Pour les enfants les activités se sont alors avérées difficiles.

Par Bruno M. il y a 1 an
Expérience prouvée le 06/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Le camping était très propre, la piscine intérieure mériterait un petit nettoyage, le personnel n?était pas très sympathique lorsque nous parlions en français et même pire certains ne parlaient pas français, ce qui est un comble lorsque nous partons en Wallonie

Par Dorothee il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/05/2023

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie nette camping, vriendelijk personeel, mooie kampeervelden.

Mooie nette camping, vriendelijk personeel. Diverse natte kampeervelden door langdurige regen. waterafvoer is een aandachtspunt. Schoonhouden omgeving zwembad, kleedkamers specifiek, is een aandachtspunt. betalen voor WiFi is jammer.

Par Remko il y a 1 an

Bel endroit ..propre

Bel endroit ..propre

Par Sophie il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Er is een fijn onthaal, dat ook meegeeft dat de plaatsen erg nat zijn, dat we voorzichtig moeten inrijden. Het is er rustig s'avonds NOG MAAR EENS: Het zou fijn zijn als er met feedback of een vraag die we in een eerdere enquête hebben gesteld, zou beantwoordt worden. zie hieronder de mail van vorige keer.... Indien er na herhaaldelijk vragen geen feedback komt, zijn we genoodzaakt om onze erg positieve indruk over Sandaya bij te sturen. We zouden wel willen meegeven dat wij per ongeluk 2x hebben geboekt voor dezelfde periode, op dezelfde naam, met dezelfde nrplaat. Dit is een fout van onze kant, we hebben dit dadelijk gemeld en er zou contact met ons worden opgenomen. Tot op heden hebben wij nog niets van jullie vernomen, wat we toch jammer vinden. Wij hebben al verschillende keren van jullie verblijven genoten, zowel in binnen als in buiten land en zouden dit in de toekomst nog graag doen, indien er iets met dit euvel gedaan kan worden via een terugstorting of een voucher. Dit op facebook is geen fijne en goede reclame .... Hopelijk krijgen we deze keer wel gehoor...

Par Jo il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Déçu car difficultés à se faire comprendre car nous ne parlons pas anglais ni néerlandais. Le mobile home n'était pas Propre pourtant nous séjournons dans l'espace vip piscine très froide et les pédiluve très sales sans eau les barre de descente de piscine ne tienne plus beaucoup

Par Sofiana il y a 1 an

Séjour camping la clusure

Beau camping, dommage qu?il y ai autant de vis à vis entre les mobil-homes, nous n?avons donc aucune intimité lorsque nous sommes dehors. le matelas adultes était un peu trop mous à notre goût. Et les piscines n?étaient pas chauffé la semaine en hors saison dommage. Sinon le restaurant très bon, le personnel ne parle quasiment pas le français très compliqué pour se faire comprendre. Le petit chemin avec la rivière derrière est top, idéal pour faire une petit balade matinale sans aller trop loin. A revoir sur certain point.

Par Eva il y a 1 an

Camping agréable au bord d'une rivière et en lisiere de bois

Camping agréable au bord d'une rivière et en lisiere de bois

Par Céline il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Dommage que nous avons eu un mobilhome destiné aux personnes handicapés.

Dommage que nous avons eu un mobilhome destiné aux personnes handicapés.

Par Sylvain il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping bien équipé mais aucune animation, le club enfant est inexistant. Et personnel parlant que flamand et pas français. Personnel assez froid.

Par Jacqueline il y a 1 an

Prima voor kinderen

Het huisje was nieuw en prima, maar niet schoon. Bij de andere huisjes zag ik dat er alleen een nieuw bed-pakket werd neergelegd, maar er niet werd schoongemaakt, dus dit wordt dan alleen gedaan door de vakantiegasten. Het zwembad was prima, maar ontzettend druk met springende kinderen. Voor kinderen is het een leuke camping, want er is een vol animatieprogramma en er zijn veel Nederlanders. De camping was prima aangelegd, maar ik zou er niet met mijn caravan willen staan, want er zijn veel staanplaatsen tussen de huisjes.

Par Myrthe il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Se ressourcer le temps d'un week-end

Camping très bien situé pour visiter la région ou faire des randonnées. Le camping et son espace aquatique extérieur sont idéal pour décompresser et se ressourcer le temps d'un week-end. Un peu plus de personnel français serais le bienvenu

Par Grégory il y a 1 an

Beau camping propre

Beau camping propre

Par Evelyne il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het verblijf als prettig ervaren, maar wel een aantal puntjes voor verbetering.

Het verblijf als prettig ervaren, maar wel een aantal puntjes voor verbetering.
1. Aankomst op het park was hectisch, stonden al een 10 tal gezinnen te wachten tot de receptie open ging. Ik snap dat mensen recht hebben op een pauze maar dit is niet meer van deze tijd, neem versprongen pauze. een receptie hoort de gehele dag bemand te zijn tijdens kantoor uren. We hebben een uur staan wachten met een volgepakte auto. Vervolgens kan je dus nog een extra 30-45 min wachten tot je aan de beurt bent omdat er al zoveel gezinnen staan te wachten.
2. vervolgens worden we 3x weggestuurd omdat het huisje nog niet gepoetst zou zijn en we steeds verzocht werden 45 min later nog eens te proberen. Dit had voorkomen kunnen worden als er een open communicatie zou zijn met de Schoonmaak dienst. Wat ik ook vreemd vind is dat het excuus "er vertrekken veel gasten vandaag, en je mag pas om 16u in je huisje volgens de regels" werd gebruikt. Net of dit relevant is, zorg dat de schoonmaak dienst een prioriteit hanteert en dat ze eerst de huisjes poetsen die ook weer bewoond worden door nieuwe gasten. Bij het rond lopen op het park zaten we bij kennissen schuin tegenover ons huisje waar we in zouden verblijven tot 16u is daar geen enkele schoonmaakploeg geweest. schoonmaakploeg heeft het huisje dus gewoon veel te laat vrij gegeven terwijl deze al vrij en schoon was.
3. laken pakketten waren incompleet en waren door elkaar gemixt, 1 persoons laken met 2 persoons dekbed hoes en vervolgens 1 kussen sloop. Na openen van de overige laken pakketten konden we het redelijk compleet maken maar misten nog een 2 persoons onder laken
4. kussens in de verblijven zijn veel te zacht en geven geen steun zoals je zou verwachten, dit in combinatie met een veel te hard 2 persoons matras is het slapen zeer ongemakkelijk en ben 3x wakker geworden met een stijve nek pijnlijke rug en hoofdpijn. De hardheid van de 1 persoons bedden is stukken beter en aangenamer.
5. receptie is niet telefonisch bereikbaar geweest en werd steeds doorverbonden naar het sandaya boekings kantoor. Als je een telefoon nr in je welkomst boekje zet wat gebeld kan worden bij vragen en problemen zou ik verwachten dat je dan ook iemand aan de lijn krijgt die je kan helpen.

gelukkig was het personeel bij de receptie wel erg reactief dus werden problemen allemaal opgelost. Overigens leuke quote van de eigenaar uit het welkomst boekje. wellicht een streven om meer pro actief te handelen. Dit zou nl de score omhoog trekken naar een 8. Het park is nl mooi aangelegd en verdiend eigenlijk deze score.

Par Bjorn il y a 1 an

Camping de passage

Camping avec sanitaires très propres, personnel très gentil mais tout est fait pour les néerlandophones et en Wallonie c'est oublier les touristes de langues françaises. Cela devrait être précisé sur le site Intenet

Par Eric il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Tout était parfait, seul point négatif, personne personne ne parle français, pour une chaîne de camping françai

Tout était parfait sauf que personne personne ne parlait français, pour une chaîne de camping française c'est dommage, les animations sont toutes en néerlandais ainsi qu'au restaurant personne ne parle le francais, le camping est génial, la piscine et la plaine de jeux pour les enfants aussi, pour les parents la terrasse du bar est juste magniphique avec même un feu ouvert ça fait une ambiance très cosi. point négatif la langue , n'oublions pas quand même que nous sommes dans les Ardennes belges , ça vous ferait quoi d'aller en vacance à Rome et que tout le monde parlerait l'espagnole....

Par Lucia il y a 1 an