Avis Camping Sandaya Cypsela Resort Pals du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Prima camping. Sannitair wordt goed bijgehouden. Er gaat een shuttelbus naar het strand elk half uu

Prima camping. Sannitair wordt goed bijgehouden.
Er gaat een shuttelbus naar het strand elk half uur
Dus prima geregeld. Prijzen vd winkel verglijkbaar met nederland. Zwembad wordt netjes onderhouden. Badmeesters zijn zeer oplettend sommige mensen ondervinden dit als vervelend ik vind er niks mis mee. Prima eten zowel op het zwembad terras als in het restsurant.
Genoeg annimatie voor zowel jong als oud.

Par Tamara il y a 1 an
Expérience prouvée le 05/08/2023

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Très bon séjour, espace aquatique au top, caet les enfants se régalent avec les animations du soir.

Très bon séjour : espace aquatique au top, calme, supérette très bien fournie et les enfants se régalent avec les animations du soir.

Par Claire il y a 1 an
Expérience prouvée le 05/08/2023

Bof bof

Beaucoup trop de soucis qui font que ce séjour ne s'est pas passé comme il aurait dû

Par Vincent il y a 1 an

Top merci beaucoup !!!

Top merci beaucoup !!!

Par Melissa il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Opmerkingen: Padelbaan steeds gesloten terwijl gereserveerd en betaald. Lodge was niet volledig scho

Opmerkingen:
Padelbaan steeds gesloten terwijl gereserveerd en betaald.
Lodge was niet volledig schoon als vorige keer, wat afval gevonden, koelkast en douchecabine niet goed gepoetst.
WIFI duur en alsnog slecht bereik
Zwembad tegels laten los en ligbedjes aan vernieuwing toe, teveelgasten voor capaciteit zwembad (niet met nog meer plaatsen uitbreiden!)
Verblijf:
Fijne camping (3de verblijf), nrtjes onderhouden, alle voorzieningen aanwezig, omgeving top!
Met vriendelijke groet,
Familie Hoopman

Par Luuk il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Un camping bien entretenu, sanitaires très propres mais vieux, rafistolés (mériteraient d

Par Nathalie Y. il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Super camping, espace aquatique propre et très bien surveillé (c'est rare).

Super camping, espace aquatique propre et très bien surveillé (c'est rare). Animation en soirée moyenne. En haute saison, club ado payant pour beneficier de certaines activités (tournoi FIFA par exemple), jamais vu ça ailleurs Sanitaire très propre même si un peu vieillissant Camping très bien surveillé la nuit, plusieurs gardiens qui font des rondes

Par Nicolas il y a 1 an
Expérience prouvée le 09/07/2023

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Het verblijf op de camping was goed alleen waren er wel een paar aandachtpunten: plus: mooie lig

plus: mooie ligging van de huisjes op het colorveld.
lekker veel schaduw.
dichtbij alle voorzienigen

min: te weinig braadpannen om zelf te koken
dat de auto niet bij het huisje kon staan
en vooral dat er een ontzettend hoog bedrag voor de borg achtergehouden moet worden via een vage partij swikly
die ik niet vertrouw en hiervoor moet in het engels een 24pagina tellend voorwaarde voor gelezen moet worden.
Dit heb ik dan ook niet gedaan!

Par Jeroen il y a 1 an

Gebreken

-1 punt voor het niet verversen van handdoeken/lakens. Het kan niet genoeg benadrukt worden hoe een slechte keuze het was om dat niet meer te doen voor een bepaald deel van de verhuurders. Dit terwijl zij exact evenveel hiervoor betalen voor de groep waar dat wel nog wordt gedaan. Dit is gewoonweg onaanvaardbaar

-1 punt voor het niet aanbieden van gratis WIFI. Mobiel internet in de regio is barslecht en WIFI op de camping is schandalig duur en helemaal niet aangepast aan de hedendaagse realiteit waar elk gezinslid simultaan surft. Dit is een vijfsterren camping onwaardig

-1 punt voor : De achteruit gang van het restaurant in zowel kwaliteit als keuze aanbod. Sterk wisselende duur van de kinderdisco (gaande van 20min tot 45min). Het bestelsysteem van de bar is traag en er is een bijzonder hoge foutlast (niet vinden van tafels, betaling niet simultaan met brengen van de drank, waardoor je soms door wil gaan maar nog niet betaald hebt). Te weinig overdekte parkeerplekken. Het muntsysteem bij de carwash is ontzettend onpraktisch. Ofwel koop je veel te veel munten, ofwel moet je heel de tijd naar de balie lopen om munten bij te halen. Als klap op de vuurpijl zijn de munten voor de stofzuigers nog eens verschillend ook.

Par Nico il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Dans l ensemble , satisfait. Gros gros point noir => l animation du soir nul , néerlandais privilegi

Dans l ensemble , satisfait. Gros gros point noir => l animation du soir nul , néerlandais privilégiés et services réalisé par des jeunes étudiants dépassés

Par Yohann il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Hele fijne, rustige camping met grote plekken. Er was een goede bakker en een fijne grote supermarkt, waar je alles kunt halen wat je nodig hebt tegen normale (niet wat ik campings gewend ben) prijzen. De camping was schoon en grotendeels goed onderhouden. Het zwembad was perfect.

De voorzieningen voor eten en drinken vond ik iets minder. Geen slecht eten, maar onvoldoende veelzijdig en slechts één afhaalpunt. Daarnaast was het sanitair verouderd en niet al te best onderhouden (wel schoon!!). Aantal kapotte kranen en in de mannendouches was de druk niet al te best.

Wat ik wel mee wil geven (hadden wij geen last van, want we hadden een tent), is mensen op voorhand te waarschuwen over het feit dat er mogelijk een boom midden op de kampeerplek staat. Met grote caravans/campers zag ik de nodige gezinnen worstelen.

Al met al wel heel blij met het verblijf. Wij komen hier zeker terug!

Par Bart il y a 1 an

Camping pas top

Camping loin de la plage service chère (bar restaurant) et de mauvaise qualité Piscine trop petite manque de toboggan pour les enfants

Par Brice il y a 1 an

Séjour parfait. Camping propre, spacieux, espacé, infrastructures parfaites

Séjour parfait. Camping propre, spacieux, espacé, infrastructures parfaites

Par Sophie il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Espace aquatique beaucoup trop petit par rapport au nombre de vacanciers présents. Offre de restauration trop restreinte et pas du tout qualitative.

Par Bertrand il y a 1 an

Belle découverte

Très bonne première expérience pour nous chez Sandaya Cypesla resort . Camping propre et agréable , personnel sympathique et disponible, services proposés et espace aquatique au top . Nous

Par Mélanie il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Premier séjour dans un camping Sandaya. Belle découverte. Camping agréable, espace aquatique plaisant et très bon restaurant.

Par Patrice il y a 1 an
Expérience prouvée le 03/08/2023