Avis Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

De camping is mooi gelegen. Groene omgeving en leuk aan een meer. De caravans zijn erg eenvoudig en veel dingen waren kapot of niet goed werkend. We zijn hiervoor 4x naar de receptie geweest alvorens er iemand van de technische dienst langskwam om een deel van de problemen te verhelpen. Zwembad was goed, genoeg bedjes en personeel dat alles goed in de gaten hield. Helaas was er op alle andere vlakken een te kort aan personeel waardoor vele faciliteiten eerder dicht gingen of dicht waren en er lange rijen waren. En dat terwijl de camping niet vol was. Ook het animatieprogramma was niet echt voor alle leeftijden (meer voor kleintjes) en erg op de Franse gasten gericht. Kortom, wij zullen hier niet snel terug komen.

Par Dominique il y a 1 mois

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Mooie camping om te zien met fraaie plaatsen, daar is eigenlijk alles mee gezegd. Ik heb een klacht ingediend.

Mooie camping om te zien met fraaie plaatsen, daar is eigenlijk alles mee gezegd. Ik heb een klacht met verzoek om compensatie ingediend omdat de camping eigenlijk niet meer 2 tot 3 sterren mag hebben, en ik dus niet voor 5 sterren wil betalen als de faciliteiten daarvoor wel aanwezig maar niet bruikbaar zijn. (Klacht is in behandeling)
Douches en overige wasgelegenheden hebben geen warmwater (zelfs geen lauw), kranen hangen er los bij en niemand die dit schijnbaar kan of wil repareren. Afwassen met warmwater niet mogelijk, Regelmatig stroomstoringen.
Restaurant tussen de middag gesloten, in de omtrek is niets te vinden dus je bent op de camping aangewezen. Broodje in de supermarkt lange rijen slecht één kassa beschikbaar.
Zwembad goor water en veel te klein voor het aantal gasten. En eigenlijk ligt daar ook het probleem, als je geen personeel heb voor zoveel kampeerders moet je minder mensen toelaten. Dit is vragen om problemen.

Als ik dit van te voren had geweten had ik hier niet naar toe gegaan. Het hele gebeuren is een aanfluiting geweest, ben blij thuis weer gebruik te kunnen maken van warm water.

Dus nogmaals als ik een accommodatie boek met 5 sterren dan verwacht ik dat alles aanwezig is en functioneert, dit was een blamage. Als ik 2 sterren krijg dan wil ik ook voor 2 sterren betalen.

Drankje bestellen bij de bar bij zwembad en strand, zeker een halfuur voor je aan de beurt bent. Ik kan zo nog wel even doorgaan.

We hebben alles aangegeven bij de receptie en deze mensen (ook te weinig) doen hun best, maar kunnen of mogen niets zeggen en sturen je maar zonder oplossing weer weg.

Gasten vooral Engelsen, Nederlanders en Fransen. Animatie spreekt alleen Frans (op 1 na) en is voor kinderen niet te volgen.

Ger Bloemink

Par Ger il y a 1 mois

everything a bit rundown and tired including the staff

everything a bit rundown and tired including the staff

Par David il y a 1 mois

Déçu !!

Déçu le mobil home était sale à notre arrivée, je l'ai signalé à la réception mais ils s'en foutent. Les WC a côté du snack sont dégueulasse et sans lumière et ceux à côté du bar sont hors service. Pas de lumières dans le camping le soir même à 22h quand la soirée se termine.Les horaires des soirées enfants seraient a revoir c'est trop tôt bien mieux avant. Les soirées et le bar sont finis à 22h et pas exceptionnel. Le personnel ne paraît pas expérimenté et qualité. Je suis venue l'année dernière j'avais trouvé ce camping sympa mais alors cette année j'ai regretté et je n'y retournerai pas . C'est devenu l'argent avant le bien être et le plaisir des vacances. Vraiment déçu ça ne vaut pas le 5 étoiles annoncé et le tarif...

Par Jennifer il y a 1 mois

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Équipement non exploitable Lumières sur les airs de jeux non allumées alors que la nuit tombe vite

Par Julie il y a 1 mois

Le plus mauvais sandaya que nous ayons fait. Je suis allé tous les jours à l

Le plus mauvais sandaya que nous ayons fait. Je suis allé tous les jours à l

Par Samuel il y a 1 mois

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Très mauvaise expérience pour un camping 5 étoiles ?? je penses qu?il faudrait vous remettre à niveau car actuellement vous êtes du 3etoiles . Les mobil home sont dans un état catastrophique à notre arrivée le personnel de l?accueil qui ne réponds pas à nos demandes (notamment pour du matériel cassé avant notre arrivée scandaleux) Piscine très peu chauffée on nous a indiqué une restriction budgétaire. La piscine intérieure était trouble car 1 filtre sur 2 fonctionnait. Attention prévoir de l’espèce car la wifi ne marche quasiment pas là-bas donc parfois vous rester des journées sans pouvoir payer en carte bancaire. Laquafun a été retiré fin août donc renseigné vous bien avant. Très peu d’espace gonflable pour les enfants (seulement une petite structure). Renseignez vous sur la température de l’eau au spa car si on vous indique comme nous une eau des bassins des piscines à 31 vous allez clairement avoir froid ! Un réel travail de ravalement est à faire À la piscine enfants il y a un petit côté de pelouse qui est immergé sous l’eau … une eau stagnante depuis je pense le début de la saison ! Je vous invite à réfléchir avant toute réservation ! Le rapport qualité prix ne vaut pas du tout

Par Milouda il y a 1 mois
Expérience prouvée le 17/08/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Accommodation not as described, no air conditioning (despite specifically advised there w via email)

Accommodation not as described, no air conditioning (despite specifically advised there was via email), 2 units booked together not located as per the map and on different levels. No customer care, reception staff not following procedures to report issues and follow up. Not enough staff in the bar/restaurant, huge queues. External companies providing entertainment for extra payment. Overcrowded pool area. Dog poo left behind by guests with staff walking past, overflowing bins and no response to complaint sent via the website.

Par Boldizsar il y a 1 mois
Expérience prouvée le 04/09/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Le cadre est chouette mais le mobilhome est très loin des attentes pour un 4 étoiles : mal équipé, vétuste et sale. Le point positif est qu

Par Claire il y a 1 mois
Expérience prouvée le 04/09/2024

parfait pour les adultes et les enfants merci

parfait pour les adultes et les enfants merci

Par César il y a 1 mois
Expérience prouvée le 02/09/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

mooi park ,huisjes goed in orde en rustig gelegen. Door personeel tekort konden we niet in het restaurant en in de bar waren er ook niet alle coctails beschikbaar alsook de ijsjes in de namiddag wat wel heel jammer is voor sterren.

Par Ann il y a 1 mois
Expérience prouvée le 31/08/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Très bon séjour avec nos deux enfants de 6 ans et 3 ans. Super expérience dans le Forest Camp avec les daims qui étaient juste devant notre logement et tous les jours. Les enfants été émerveillés (nous aussi d'ailleurs). Les structures de piscines sont super cool (seul petit bémol c'est que l'eau n'est pas chaude du tout mais bon). L'étang est très beau et nous avons fait plus d'une fois le tour en vélo. Petit pique-nique tous les soirs sur la plage c'était trop cool. Le bar le soir offre pas mal de possibilité de cocktails et glaces (autre bémol l'heure d'ouverture le matin à 11h30 ce qui est embêtant si on veut un petit café du matin) Le Vival propose des petits cafés à empoter. Nous reviendrons c'est sûr.

Par Camille il y a 1 mois
Expérience prouvée le 29/08/2024

Très belle découverte à moins de 50 min de Bourges

Super séjour de 3 jours dans une cabane dans les arbres avec mes 2 enfants. Non loin de la maison, c'était une belle découverte pour une vraie déconnexion. Le personnel accueillant et serviable et le camping dans son ensemble propre et bien équipé. Je reviendrais sans aucune hésitation.

Par Adeline il y a 1 mois
Expérience prouvée le 28/08/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Super séjour C’est notre deuxième fois dans ce camping et nous avons eu un super séjour. Gros point

Super séjour C’est notre deuxième fois dans ce camping et nous avons eu un super séjour. Nous avons remarqué que les animations sont moins bien que les années précédentes mais correctes dans l’ensemble. Gros point négatif la propreté des mobil-homes.

Par Yelda il y a 1 mois
Expérience prouvée le 28/08/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Een heel mooi park, schoon, prachtige douches, zwembad, meer en de mogelijkheden mbt zwemmen, voetbal, tennis, golf, disc golf etc.. dit is goed! wat ik jammer vind is dat de bar niet optimaal was, weinig personeel (misschien ook problemen met personeel) maar lange wachtrij ook op tijden waarvan je weet dat t druk wordt, personeel toonde niet zoveel interesse, voelde zich niet verantwoordelijk, jammer want ik denk dat de bar een veel beter omzet kan draaien dan nu, ook de routing klopt niet waardoor je erg veel tijd kwijt bent als personeel, (eigen ervaring met eigen horeca/restaurant en hotel) geen sfeer, wat jammer is want het is heel mooi zitten, en goede wijnen, bieren etc...en we hebben geen enkele warme douche gehad (we waren met onze camper,) en warm water om af te wassen...jammer want het bedrag wat we hebben betaald voor een paar nachten is significant...Omgeving, aanleg erg mooi,..
Restaurant was moeilijk te reserveren, en nodigt deels uit, als je zit bij de groene omgeving,,. overige is kaal en niet echt heel gezellig. maar ouders met jonge kinderen hebben wellicht een iets andere kijk

Par Mascha il y a 1 mois
Expérience prouvée le 27/08/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Goede voorzieningen, alles prima onderhouden en dus een heel fijne vakantie gehad. Geen 10 omdat er

Geen 10 omdat er wat zaken efficiënter kunnen: Pas vanaf 16u in je accommodatie kunnen op de dag van aankomst is erg laat, winkeltje erg druk in de ochtend voor brood en dan maar 1 kassa open, bestellen en afhalen pizza erg chaotisch, dus lang wachten en lauwe pizza.

Maar dit mocht de pret zeker niet drukken, want over het algemeen was het prima geregeld en hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Par Rudie il y a 1 mois
Expérience prouvée le 27/08/2024