Avis Camping Sandaya Valencia du plus récent au plus ancien

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Valencia.

Camping Sandaya Valencia

Servicio de recepción nefasta. A la hora de comer sin gas en el bungalow y una hora para soluci

Servicio de recepción nefasta.
A la hora de comer sin gas en el bungalow y una hora para solucionar

Par Francisco J. il y a 3 mois
Expérience prouvée le 07/06/2024

Camping Sandaya Valencia

Maro un 1 por que no existe 0. No pude ir al camping por que nadie me respondió al teléfono tras int

Maro un 1 por que no existe 0.
No pude ir al camping por que nadie me respondió al teléfono tras intentarlo más de 20 veces y en la central de Sandaya no me aseguraban que llegando a las 20.00 me pudiesen atender en recepción y darme mi parcela, con el problema que viajamos con 2 niños pequeños.
Tuve que buscar otro camping para mi estancia.

Par Carlos il y a 3 mois
Expérience prouvée le 07/06/2024

Camping Sandaya Valencia

Bon camping Belle piscine Animation limité car basse saison Proche de la plage, agréable Sanitair

Bon camping
Belle piscine
Animation limité car basse saison
Proche de la plage, agréable
Sanitaires propres et très grands
Cottage essencia très joliment placé mais pas très équipé en vaisselle : manquait des bols que l

Par Yoann il y a 3 mois
Expérience prouvée le 25/05/2024

Camping Sandaya Valencia

Te luidruchtige animatie bijna heel de dag luide muziek. Vele plaatsen liggen er als een bouwwerf bij.
Lange wachttijden tijdens het inschrijven door gebrek aan kennis van het personeel. Zeer vriendelijk personeel aan de bar.
Sanitair was proper maar een beetje verouderd. Zwembadcomplex was top.

Par Daniel il y a 3 mois
Expérience prouvée le 06/06/2024

Camping Sandaya Valencia

Die 4-Muschel Stellplätze im Camping València waren eine Zumutung? Komplett nur Erde und kein Schott

Die 4-Muschel Stellplätze im Camping València waren eine Zumutung?
Komplett nur Erde und kein Schotter, komplett uneben.. war eine Baustelle und kein Stellplatz

Par Kevin il y a 3 mois
Expérience prouvée le 05/06/2024

Camping Sandaya Valencia

Camping Sandaya toujours au top. Celui-ci n'est pas encore aux standards Sandaya, mais en bonne voie.

Par Jean il y a 3 mois

Camping Sandaya Valencia

Es un camping en el que había estado en otras ocasiones, consideró que en la actualidad está en mejoras, que le hacen falta, hay zonas que parecen eriales ( socarrales ) y que mejorarán con el tiempo.
Es un lugar muy agradable y en las fechas en que solemos ir no muy masificado, lo que hace estar de forma muy placentera.

Volveremos!

Par Jesús M. il y a 3 mois

Malheureusement 3eme jour d ouverture

Malheureusement 3eme jour d ouverture

Par Stephanie il y a 3 mois

Camping Sandaya Valencia

Check-in took 1.5hrs Pitch allocated was just a dirt track Issues with water But the staff are very

Check-in took 1.5hrs Pitch allocated was just a dirt track Issues with water Site is not ready to be opened to 3, 4 or 5 star But the staff are very helpful and trying their best - Sandaya need to help them

Par Elena il y a 3 mois
Expérience prouvée le 03/06/2024

Camping Sandaya Valencia

Ewige warteschlange bei der anmeldung. Immer wiederkehrende probleme mit dem wasser beim wc, dusche

Ewige warteschlange bei der anmeldung.
Immer wiederkehrende probleme mit dem wasser beim wc, dusche, abwasch.
Camping war eine baustelle, stellplätze nicht befestigt, mageres grün, viel lärm und staub von hin und her fahrende baugeräte.
Personal sehr nett, stellplätze gross, preis gut.
Abfall muss besser und klar getrennt werden.

Par Madelon il y a 3 mois
Expérience prouvée le 15/05/2024

Camping Sandaya Valencia

Camping Valencia was nog volop in reorganisatie en in renovatie. Bouwwerkzaamheden, regelmatig geen water etc. De campingplaatsen op het veld achterin: schandalig dat daar al mensen geplaatst werden. Ook de ontvangst bij de receptie verliep chaotisch en gebrekkig. Het personeel is dit niet aan te rekenen, maar zij krijgen al het (negatieve) commentaar van gasten over zich heen.
De directie van Sandaya had deze camping nog niet aan moeten bieden op de site. Zij moeten zich echt beraden over het feit - nu dat zij zoveel campings overnemen - of zij nog wel de Sandaya kwaliteit kunnen garanderen. Als jarenlange trouwe gasten waren wij altijd zeer tevreden over de diensten van Sandaya en verkondigden dat ook aan familie en vrienden. Nu hebben wij onze twijfels: als groter groeien ook betekent kwaliteit inleveren?

Par Yvonne il y a 3 mois
Expérience prouvée le 02/06/2024

Camping Sandaya Valencia

Mucho tiempo de espera en recepción No cogen teléfono en recepción Me piden 30? para elegir parcel

Mucho tiempo de espera en recepción
No cogen teléfono en recepción
Me piden 30? para elegir parcela al lado de mis amigos, encima está el camping vacío y la parcela sl lado de mis amigos vacía durante todo el finde semana
Trabajando al lado a las horas de comida levantando polvo,

Par Vicente il y a 3 mois
Expérience prouvée le 31/05/2024

Camping Sandaya Valencia

Gereserveerd voor n grote plaats. Konden alleen online reserveren (telefonisch gemeld dat acsi kaart later werd overrekend). Betalen bijna ?80,00 2 nachten,komen aan worden door vriendelijk personeel naar plek gebracht en komen op n bouwplaats terecht, we geloven onze ogen niet. Vriendelijke mevrouw ad receptie zegt dat ze er melding van zal maken, nu week later niks gehoord. Zien erg veel negatieve reacties waarvoor jullie verontschuldigingen aanbieden maar daar hebben we niks aan. Wij wilde eerst jullie reactie afwachten voor we onze mening openbaar maken.
Wij hebben de hoop nog niet verloren en staan nu op 309.

Par J.c.m il y a 3 mois
Expérience prouvée le 29/05/2024

Camping Sandaya Valencia

Situation geographique au top. Par contre beaucoup trop proches des uns et des autres....

Par Frank il y a 3 mois
Expérience prouvée le 29/05/2024

Camping Sandaya Valencia

The site is not fit for purpose at the moment as it is in a state of reconstruction. It is appalling. I booked 7 nights but only stayed 4 and was refused a refund.
In normal circumstances I can accept the no refund policy, but given the state of the site, circumstances are not normal and a refund should have been given.

Par Arnold il y a 4 mois
Expérience prouvée le 28/05/2024

Camping Sandaya Valencia

Algunas parcelas no están en condiciones, están con agujeras y piedras. La recepción no coge el tel

Algunas parcelas no están en condiciones, están con agujeras y piedras.
La recepción no coge el teléfono y el checking es desesperante por las esperas.
El supermercado deja mucho que desear.
Las calles están llenas de tierra
la piscina y zona de bungalows, están muy bien

Par Vicente il y a 4 mois

Camping Sandaya Valencia

Der Campingplatz ist grade unter neuer Leitung wiedereröffnet worden. Es war kaum etwas fertig, aber der Alleinunterhalter war fast jeden Tag auf der Bühne! Er unterhielt sich auch nur selbst.
Wir waren vor 2 1/2 Jahren schon mal hier, da hat es uns gut gefallen, diesmal nicht!

Par Gisbert il y a 4 mois

Camping Sandaya Valencia

Accueil déplorable presque 1 h pour se faire enregistrer une seule personne et une file d

Par Gisele il y a 4 mois