Avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Le Littoral Talmont-Saint-Hilaire

Très bon accueil, super boulangerie, camping très propre, bien entretenu, à notre écoute réactivité immédiate, très bon séjour hors saison avec un enfant de 2 ans, cela nous incitent à revenir dans votre camping Le L littoral. Bonne journée

Par Christian il y a 5 jours

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Lovely campsite

Lovely campsite close to dday beaches and town. Plenty to do in the area. Site was clean and staff were very pleasant and helpful. We needed a relaxing holiday which we got in cote de nacre

Par Wendy il y a 5 jours

Camping Sandaya Plein Air des Chênes Clapiers

Op de camping was totaal geen vakantiestemming meer. Waarschijnlijk te weinig personeel. De nederlan

Op de camping was totaal geen vakantiestemming meer. Wij waren er van 9-19 september. Waarschijnlijk te weinig personeel. De nederlandse werkneemster bij de receptie was niet vriendelijk. Wij hadden autopech en waren genoodzaakt iets langer te blijven, dit was al in overleg en er was plek genoeg. Zij belde ons, dat wij de volgende dag van de camping af moesten, omdat er iemand op onze plek moest staan. Wij vonden dit vreemd, want er waren veel lege plekken. Wij waren net in Palavas met onze huurauto, dus snel terug naar de camping om het persoonlijk te overleggen. Bij terugkomst kregen wij de melding, dat de persoon had afgezegd. Helaas was dit jammer van ons uitje, want als je autopech hebt, kost dit toch ook al snel een aantal vakantiedagen. Verder zijn de campingplaatsen mooi en groot. Om richting de kust te gaan, moet men wel iedere keer door de drukte en files van Montpellier. Over de animatie geen mening, want die was er niet meer.

Par Joan il y a 5 jours
Expérience prouvée le 02/09/2024

Camping Sandaya Maguide - Biscarrosse 4 étoiles

Cadre agréable avec accès direct à la plage mais prestations à perfectionner

Les points positifs: Cadre très agréable, équipement (air de jeux pour enfants, restaurant), personnel du restaurant fort sympathique. Les axes d'amélioration: un ménage de meilleure qualité, menu plus sain et diversifié au restaurant du camping, mettre à dispo quelques produits de dépannage (papier WC, savon...)

Par Hanaa il y a 5 jours
Expérience prouvée le 20/09/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Het zwembad was fantastisch, maar veel te druk. Een tekort aan personeel en te dure faciliteiten maakten dat we dit niet weer doen.

Het zwembad was fantastisch, maar veel te druk. Eén wc voor alle aanwezigen is echt te weinig, en de tweede is veel te ver weg. Dus wat doen mensen dan... Juist. Wel zijn er voldoende badmeesters bij het zwembad, dat is super. Onveilig was het feit dat (laatste week augustus 2024) het hek bij het zwembad kapot was. Hierdoor is er een risico dat kleine kindjes zonder toezicht zo het zwembad in lopen. Ik hoop dat dat inmiddels is opgelost. De camping zelf was ruim opgezet, er zit een prachtig meer bij, de mobil-homes zijn nieuw en netjes. Alleen was onze mobil-home niet schoongemaakt. Onder de bank was het smerig en de kastjes waren stoffig. Gelukkig werd dit netjes opgelost. Ook misten we servies. Dit hebben we driemaal gemeld, maar door tekort aan personeel hebben we dit op dag 4 zelf maar opgehaald bij de receptie. Door een tekort aan personeel was er altijd een rij bij de enige bar die op het terrein open was. Bij het restaurant kon je daardoor niet reserveren, en de enige keer dat we hebben gevraagd wanneer we dan aan de beurt waren, duurde dat ruim een uur. Wij hebben uiteindelijk dus nooit op de camping gegeten. Het sanitair is nieuw en schoon. Maar de helft van de wasbakken heeft geen kraan en toen ik iets wilde (af)wassen, had geen enkele wasbak warm water. De extra's (aquaparc, skelters, wifi) zijn erg duur. De supermarkt ook, ook al weet je dat van te voren, dit was héél duur. Gelukkig was het brood normaal geprijsd.

Par Heleen il y a 5 jours
Expérience prouvée le 28/08/2024

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Voor de 3e keer op camping Sandaya. Op zich fijne camping met heerlijk zwembad. Helaas merken we Ook hier te personeelstekort. Weinig geen beveiliging, iedereen kan zo de camping oplopen.

Par Rolf il y a 5 jours

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Leider konnten wir nicht wie in den Vorjahren gewohnt, unser Mobilheim im Premiumbereich mit dem Auto erreichen. Der gesamte Premiumbereich ist jetzt für Autos nicht mehr zugänglich und nur noch ein reiner Fußgängerbereich. Das bedeutete für uns erhebliche Unannehmlichkeiten während unseres gesamten Aufenthaltes. Bei der An- und Abreise mussten wir unser gesamtes Gepäck mehrere hundert Meter weit bis zum Zentralparkplatz schleppen. Dieses galt auch für unsere Einkäufe während unseres Aufenthaltes.

Vom Campingplatz wurde uns ( beide Eheleute 61 Jahre alt und schwerbehindert) leider auch keine Hilfe angeboten. Unsere diesbezügliche Bitte wurde leider abgesagt. Es gibt weder einen Gepäckservice noch Transportwagen für Ihre Kunden.
Der Zugang mit dem Auto bis zum Mobilheim sind für uns zwingend erforderlich. Zumindest zum Ein- und Ausladen des Gepäckes.

Wir sehen auch keinen Sinn darin einen kompletten Platzteil durch eine Barriere abzutrennen. Denn Kinder (in der Nachsaison haben wir keine gesehen!) können leicht auch in andere Bereich des Platzes laufen, wo noch Fahrzeuge fahren dürfen.

Wir werden leider in Zukunft keinen Urlaub mehr auf Ihrem Campingplatz, mit dem wir eigentlich immer sehr zufrieden waren, buchen können.

Bitte informieren Sie uns darüber ob es solche Zufahrtsbeschränkungen auch auf Ihren anderen Campingplätzen in Frankreich gibt. Sollte dieses der Fall sein, wo werden wir überhaupt keine Sandaya-Plätze mehr auswählen können.

Auch andere Gäste, die wir gesprochen haben waren sehr über diese unvernünftige Regelung verärgert und wollen auch nicht mehr wiederkehren.

Hier sollten Sie schnelle Abhilfe schaffen und wieder zu der alten Regelung zurückkehren.

Die Kunden im Premiumbereich haben kein Interesse Ihr Gepäck und Ihre Einkäufe bei Wind und Wetter über den gesamten Platz zu schleppen. Das ist ganz bestimmt nicht Premium.

Par Roland il y a 5 jours

séjour avec chien

Séjour agréable, mais pas à la hauteur lorsqu'on s'attend a un camping "top pour les chiens".

Par Pauline il y a 5 jours
Expérience prouvée le 20/09/2024

Camping Sandaya La Bosse

Le camping et ses équipements sont bien. Mais le lieu était infecté par les moustiques le soir avec

Le camping et ses équipements sont bien.
Mais le lieu était infecté par les moustiques le soir avec impossibilité de profiter des extérieurs.

Par Albert il y a 5 jours

Déçu de mon séjour chez vous,le mobil home ne correspondez pas du tout à l

Déçu de mon séjour chez vous,le mobil home ne correspondez pas du tout à l

Par Christian il y a 5 jours

Camping Sandaya Mont-Saint-Michel

Des vacances inoubliables, un très joli camping propre arboré, une belle piscine et un personnel très agréable et sympa, mention spéciale pour jean et Matthieu. Nous reviendrons

Par Gilles il y a 5 jours

Camping Sandaya Le Moulin de l'Eclis Assérac

Great clean site and the staff are so welcoming, everyone you see speak and say morning ??

Par Andrew il y a 5 jours

Camping Sandaya Séquoia Parc Saint-Just-Luzac

Très satisfait, camping très bien situé, calme. C'est exactement ce qui nous convient.

Par Gérard il y a 5 jours
Expérience prouvée le 14/09/2024

Camping Sandaya Soustons Village Soustons

Super camping

Super camping

Par Cyril il y a 5 jours

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

niet voor een ontspannen vakantie

Het was echt een huis om alleen even in te slapen. er is geen mogelijkheid om te ontspannen. dus voor5 dagen echt niet fijn om in te zitten. Het was super klein en rook heel muf.

Par Patricia il y a 5 jours

Camping la Barque

Camping très bruyant, séparé de la nationale par une simple palissade, de jour comme de nuit

Par Chantal il y a 5 jours

Camping Sandaya Séquoia Parc Saint-Just-Luzac

Personnels peu poli ,les mobiles homes restent avec ,es sacs de linge sur les terrasses une fois les locataires partis ?piscines très froides, ronces sur les passages,donc dangereux beaucoup de choses à revoir

Par Pascal il y a 5 jours

Camping Sandaya Sanguinet Plage Sanguinet

Super séjour environnement magnifique camping très agréable accueillant sympathique et très professionnel. Je recommande

Par MARTINE il y a 5 jours