Avis Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

SEJOUR IDEAL . MOBIL HOME NICKEL. ACCEUIL PARFAIT.

SEJOUR IDEAL . MOBIL HOME NICKEL. ACCEUIL PARFAIT.

Par Sebastien il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Food was poor Pool was good Kids camp and animation were great

Food was poor
Pool was good
Kids camp and animation were great

Par Julie il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Wij hadden huisje nummer 1. Er was geen toezicht na 23:00uur en hebben geluidsoverlast gehad van jon

Wij hadden huisje nummer 1.
Er was geen toezicht na 23:00uur en hebben geluidsoverlast gehad van jongelui die naast ons stonden.
Was geen verlichting als het donker was bij onze huisjes.
Zwembad is te klein voor dit grote park, is wel een meertje maar de mensen kiezen er toch voor om naar het zwembad te gaan.

Par Cornelis il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Très bon séjour. Le personnel au top. Les infrastructures super.

Très bon séjour. Le personnel au top. Les infrastructures super.

Par Franck il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Beau camping, propre, avec toute sorte d'activités. Piscine, lac, espace bien être et j'en passe.

Par Stellie il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Camping verdoyant avec de belles structures (bar, restaurant, piscine, etc ...) et une animation au top ! personnel souriant et accueillant, nous réservons plusieurs fois dans l'année et nous ne sommes jamais déçu.

Par Olivier il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Superbe endroit, idéal pour les familles, nombreuses possibilités d'animation, propreté impeccable

Par Claude il y a 1 an

Par Claude il y a 1 an
Expérience prouvée le 24/06/2023

Agréable

Agréable

Par Frédéric il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Mooie goed verzorgde camping. Echter bij aankomst was mijn man ziek. Hij lag met 39 graden koorts in

Mooie goed verzorgde camping.
Echter bij aankomst was mijn man ziek. Hij lag met 39 graden koorts in de auto.
Mijn zoon had die ochtend al gevraagd of het mogelijk was dat wij eerder dan 16.00 uur in het huisje mochten. Er was hem verteld dat dat mogelijk was. Echter toen ik aankwam werd mij verteld dat het niet mogelijk was.
Mijn man heeft 2 uur in de auto zitten wachten in de brandende zon. Toen begon het te regenen.
We moesten tot 16.00 uur wachten. Vreemd want wij kwamen op maandag aan en alle huisjes op onze rij, wij hadden huisje 304, stonden leeg. Volgens mij allemaal al schoongemaakt.
Wat mij nog meer verbaasde was dat op vrijdag 23 juni 2023 alle huisje op onze rij bezet werden en alle gezinnen daar eerder dan 16.00 uur in mochten.
Toen we eenmaal in het huisje waren wilde ik gelijk het bed opmaken voor mijn man. Echter er waren alleen 1 persoons lakens in het huisje.
Terug naar de receptie. Vroeg ik om een tweepersoonslaken. Daar werd mij eerst verteld dat ik moest wachten tot laat in de avond of tot de volgende morgen. Ik werd kwaad.
De dame achter de balie ging even bellen om te vragen of ik het laken eerder kon krijgen. Gelukkig kwam daar een jongeman van achteren en die nam de dame mee. Even later kreeg ik een tweepersoonslaken. Ik blij!!!
Echter toen ik het bed ging opmaken was het laken te klein.
Weer terug naar de receptie. Daar kreeg ik een ander laken.
Gelukkig paste dat wel.
U snapt dat ik niet vrolijk was bij aankomst.
Ik had wat meer service verwacht en wat meer empathie. Want het is echt geen pretje als je ziek bent om dan zo lang in de auto te moeten zitten. Dan verlang je naar een bed.

Par Marcel il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Mooie goed verzorgde camping.
Echter bij aankomst was mijn man ziek. Hij lag met 39 graden koorts in de auto.
Echter toen ik het bed ging opmaken was het laken te klein.
Weer terug naar de receptie. Daar kreeg ik een ander laken.
Gelukkig paste dat wel.
U snapt dat ik niet vrolijk was bij aankomst.

Par Marcel il y a 1 an

Parfait

Emplacement et camping au top

Par Cyrille il y a 1 an
Expérience prouvée le 24/06/2023

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Nous sommes content de notre sejour en location.

Nous sommes content de notre sejour en location.

Par Anthony il y a 1 an
Expérience prouvée le 27/06/2023

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Nous sommes venue 3 nuits avec notre tente . nous avons payer pour un emplacement prenium pourtant n

Le seul point négatif :Nous sommes venue 3 nuits avec notre tente . Nous avons payer pour un emplacement prenium ( avec sanitaire privé pourtant nous n'avions aucune ombre jusqu' à 18h30. Les nuits ont donc été plus que courtes et les repas désagréables. Des emplacement prenium avec ombre étaient libres . L'équipe de camping devrait privilégier les bons emplacements pour leurs clients . Le camping propose de superbes activités abordables . Les enfants petits et grands ne s'ennuient pas . Un bar super bien placé, un paysage magnifique .

Par Aurelie il y a 1 an
Expérience prouvée le 23/06/2023

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

A part le logement, internet payée 15 euros et malheureusement presque jamais de connexion internet, la télévision qui beuguer , voir se figer , une piscine à vague sans vague, et n'étant pas tomber sur la bonne personne a l'accueil nous aurions du prendre la cuve a oxygène de 45 litres a pied ( emplacement 96 ) . nous remercions quand même monsieur Gwenaël, 0660054402 qui fait parti de l'entretien qui lui a bien voulu nous aider et a ramener la cuve .

Par Philippe il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Très beau camping, village vacances en sologne très bien entretenu, où il fait bon vivre.

Par Jean F. il y a 1 an

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Toujours tres bien, les infrastrucutures sont tres bien, les bungalows tres confortables. Accueil au top du personnel!
En revanche pour les animations enfants, il faudrait renouveler les activités..

Par Alain il y a 1 an