Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Best place !

Par Lineda il y a 6 mois
Expérience prouvée le 16/09/2023

Camping Sandaya Le Ranolien Perros-Guirec

Camping très agréable emplacement ok mobil-home un peu vieilleau mais propre.

Camping très agréable emplacement ok mobil-home un peu vieilleau mais propre. pas comme au camping sandaya l,escale st Gilles benodet refaire le ménage à notre arrivée c,est inadmissible.

Par Patrice il y a 6 mois

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Voor ons echt een tegenvaller deze camping!

Voor ons echt een tegenvaller deze camping!
- Slecht onderhoud op de camping. Struiken zijn niet gesnoeid, overal liggen losse kapotte sproeislangen.
- Schoonmaak slecht, overal nog spinnenwebben en stof, daarbij ook veel doodgeslagen muggen op de muur die niet weggehaald zijn.
- De dekens waar je onder moet liggen zijn echt oud en vies, dat kan gewoon niet meer.
- Speeltuin is verouderd, gevaarlijke punten door groei van wortels op de bodem, hier kunnen kinderen lelijk over vallen, bankjes zijn zo wiebelig dat ze haast uit elkaar vallen. Achterstallig onderhoud.
- Zwembad verouderd, tegels liggen ongelijk en los, kitranden laten los. Kinderzwembad is enorm koud terwijl het grote bad juist lekker is qua temperatuur, echt heel sneu voor de kleintjes.
- Er is geen bar bij het zwembad waar je wat drinken kan halen o.i.d.
- Hoes van de bedden zijn kapot.
- Wifi enorm heeft slecht bereik en is onstabiel, dit kan niet als je dit aanbied.
- Het sanitair op de camping is gerenoveerd maar vies en kapot, er wordt gewoon geen onderhoud aan gepleegd.
- We hadden op de foto mooie ligbedjes bij het huisje moeten hebben, echter waren dit 2 goedkope plastic bedjes (zonder kussens o.i.d.).
- Houten tuintafel was onstabiel en af, kregen een goedkope plastic ter vervanging. De houten stoelen zitten keihard en ook geen kussens erbij. Geen relax mogelijkheden terwijl we PREMIUM geboekt hadden. Als je dan vervolgens om 2 relax stoelen vraagt krijg je dit niet omdat het er niet bij zou zitten. Echt geen 5 sterren service!!
- Rioollucht niet normaal, je wilt vaak gewoon naar binnen vluchten van de stank.
- Gasfornuis werkt niet, moet je met gevaar voor eigen leven aansteken met een aansteker.
- Pannen scheef, oud en af.
- Vaatwasser waaruit de vaat viezer komt dan deze erin gaat.
- Amper kledingkasten en opbergruimtes. Wij zaten met 3 personen in een 6 persoons huisje en wij hadden al opbergruimte tekort.
- Heel klein en eenvoudig qua stacaravan, niet PREMIUM en 5 sterren waardig.
- Oud en vies servies, welke aan vervanging toe is.
- Wasrek was met hout en ductape in elkaar gezet, we kregen gewoon niet eens een nieuwe!
- Douche enorm klein, je kan je amper keren, lekte water onder de douche naar de slaapkamer toe.
- Raam slaapkamer kapot, waardoor we 2 weken lang het raam niet open konden zetten.
- Er wordt gewoon géén excuus gemaakt en je wordt gewoon niet geholpen om je vakantie enigszins een beetje prettiger te krijgen.
In juni zijn er nieuwe huisjes gebouwd, hier had je wel relaxstoelen en alles nieuw. Waarom kan dit wel en worden de andere huisjes niet aangepakt?
Een enorme tegenvaller deze camping, het is eerder 3 sterren waard dan 5!! Dit graag nader onderzoeken.

Par Rosanne il y a 6 mois

Camping Sandaya La Grande Côte La Barre-de-Monts

Bonne expérience. Les terrasses des mobiles home devraient pouvoir être occultées sur un côté pour un peu plus d’intimité.

Par Nathalie il y a 6 mois

Camping Sandaya La Grande Côte La Barre-de-Monts

Petit week-end sympa en famille dommage plus d animations mais quand même super

Petit week-end sympa en famille dommage plus d animations mais quand même super

Par Christelle il y a 6 mois

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Lodge safari loué Énormément de vis à vis .. Pas de discrétion sonore On entend tout de ce qui se p

Lodge safari loué
Énormément de vis à vis ..
Pas de discrétion sonore
On entend tout de ce qui se passe chez le voisin dans les lodges..week end pas très reposant ..

Par Severine il y a 6 mois

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Parfait ! Nous voulions de la tranquilité pour nous reposer et c'est ce que l'on a trouvé. Évidemment venir hors saison... Cela a du y jouer beaucoup ... Un complexe balenaire parfait !

Par Fabien il y a 6 mois

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Services déplorable Pas de réseau internet Epicerie avec un choix très limité

Services déplorable
Pas de réseau internet
Epicerie avec un choix très limité

Par Christian il y a 6 mois

Camping propre et accueillant calme les nuits et sanitaires extra

Par Sophie il y a 6 mois

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Week end au camping

Nous avons vécu un très bon sejour

Par Jessica il y a 6 mois
Expérience prouvée le 15/09/2023

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Satisfaite

Très bon camping au niveau des activités piscines, soirée, bémol la propreté des bengalow reste à désiré

Par Aurelie il y a 6 mois

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Beau camping, bien placé, très bel espace aquatique. Mobilhome confortable et bien entretenu

Par Loic il y a 6 mois

Mobil home trop près les uns des autres. Emplacement trop à l'ombre

Mobil home trop près les uns des autres. Emplacement trop à l'ombre

Par Xavier il y a 6 mois

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Très bonne expérience dans le camping l'anse du brick

Très bonne expérience dans le camping l'anse du brick. Les animations étaient présentes (hors vacances scolaires). Le nettoyage du cottage aurait pu être plus poussé à l'arrivée néanmoins il était globalement propre. Un soucis technique a été résolu très rapidement après avoir été signalé à la réception. Néanmoins, le dernier jour, la bouteille de gaz a tardé à être changée et ne l'a pas été avant que nous quittions le camping.. Dommage. Sinon tout le reste était très bien :)

Par Marie il y a 6 mois

Camping Sandaya La Dragonnière