Avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Happy Days

The staff from the reception to the guy cutting the hedge all are helpful and appear happy in their work. The site is in a great position for cycling around the pretty villages along the Liore. The site is very well maintained with many oak trees, Nuthatch

Par Geoffrey P. il y a 6 jours

Camping Sandaya le Truc Vert

Parfait Très bon accueil. Sanitaire très propre. Très calme.

Parfait Très bon accueil. Sanitaire très propre. Très calme.

Par Jocelyne il y a 6 jours

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Schoener, gut ausgestatteter Platz. Leider waren alle Geschaefte geschlossen.

Schoener, gut ausgestatteter Platz. Leider waren alle Geschaefte geschlossen.

Par Werner il y a 6 jours
Expérience prouvée le 17/09/2024

Camping Sandaya Aloha

Leuke, nette camping. Genoeg te doen op de camping en ideaal voor gezinne met kleine kinderen.

Par Eefke il y a 6 jours

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Bij aankomst zeer onvriendelijk ontvangen door de receptie. Daarna wisselend geholpen. Gaan niet meer terug.

Bij aankomst zeer onvriendelijk ontvangen door de receptie. Daarna wisselend geholpen door de receptie tijdens ons verblijf. Aangegeven dat de douche of kokend heet was of ijskoud, twee maal aangegeven is vervolgens niets mee gebeurd. Echter hadden wij vuur nodig om de kookplaat aan te krijgen en dat is snel naar ons gebracht, plus een waterkoker en het maken van de deur dus dat was super. Helaas was het bed niet goed en zat er een enorme kuil in het bed waardoor we slecht geslapen hebben. De sta caravan was verder prima, op de bedden en de douche na. Een tip om de openingstijden van de receptie goed aan te geven op de website en de app, gezien de receptie een uur sluit in de middag voor lunch en er staat dat ze de gehele dag geopend zijn. Helaas sluit de receptie ook ver voor de genoemde lunchbreak en word je niet vriendelijk gevraagd om een uur te wachten tot zij uitgegeten zijn. De omgeving is wel heel erg aan te raden en de ligging is super. Dichtbij het strand wat goed aan te rijden is met de auto. De camping zelf is verouderd en voldoet niet aan de foto's van de website.

Par Pieter il y a 6 jours

Camping Sandaya Le Moulin de l'Eclis Assérac

Bon séjour

Bon séjour

Par Alain il y a 6 jours

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Piscine sale. Animation (bingo:1parti,duree 30mn,apres pas d'autres parti). Nbrx mitigeurs HS. Et..

Par Franck il y a 6 jours

Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons

H145 continues to flood during rainfall and completely washed out our tent including our 3 month old granddaughter
Please resurface the site, similar to H144.

Par Rob il y a 6 jours

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Bungalow impeccable...le plus du séjour Sinon impression de fin de saison..1er jour 9 septembre au

Bungalow impeccable...le plus du séjour
Sinon impression de fin de saison..1er jour 9 septembre au resto/ pizzeria alors que le camping ferme 3 semaines après..en dessous de tout ..l

Par Anne il y a 6 jours

Camping la Barque

The site is next to a busy road which is still noisy at night. The toilets and showers are the worst I have seen.

Par Clare il y a 6 jours

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Deuxieme fois dans ce camping séjour calme et agréabl mais coté propreté a revoir dans les communs.

Deuxieme fois dans ce camping séjour calme et agréable. Mon premier séjour a été top mais cette fois ci le coté propreté est a revoir dans les communs. Piscine pas chauffé assez chauffé. Cependant personnels tres agréable et coin paisible.

Par Solenn il y a 6 jours

Camping Sandaya Domaine Le Midi Barbâtre

Emplacement très agréable, logement correct mais pour un 5* je m

Emplacement très agréable, logement correct mais pour un 5* je m

Par Sophie il y a 6 jours

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Gedurende ons gehele verblijf is de stroom elke dag meermaals uitgevallen. Er was weinig intentie om dit meteen deftig te maken. Aan het volwassen zwembad was de bar de hele week gesloten. De camping winkel was zeer basis en meestal gesloten om 13:00u. De avondanimatie was heel basis en meestal gericht op de kleinste kinderen.

Par Kevin il y a 6 jours

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Slecht sanitair. Werd niet goed schoon gemaakt en her en Plassen na een hoosbui bleven lang liggen.

Slecht sanitair. Werd niet goed schoon gemaakt en her en der waren er dingen kapot. Bij het afwassen moest je de kraan ingedrukt houden anders was er geen water. Plassen na een hoosbuibleven lang liggen. Slechte drainage. Camping waar ik niet nog een keer naar toe zou gaan.

Par Robert il y a 6 jours

Camping Sandaya Valencia

Het was voor obsceen tegenvaller. De locatie is te geïsoleerd. In onze periode is er in de directe omgeving weinig te beleven.
Wat betreft de animatie is het op een gegeven moment enigszins irritant hard. Sommige van de overige bewoners van de camping moeten hier meegenieten. Dit is soms niet gewenst.
In het algemeen een redelijke camping met nog genoeg verbeter punten. Succes.

Par Andrew il y a 1 semaine

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Die Unterkunft war sehr sauber und komfortabel, die ganze Anlage hat uns gut gefallen

Par Simone il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 23/09/2024

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Excellent emplacement de proximité commerces, ville et plages et l?Estérel. La direction et son é

Excellent emplacement de proximité commerces, ville et plages et l?Estérel.

La direction et son équipe est performante,y compris tus les bracelets de couleurs qui sont attribués au personnel du camping.

La façade organisationnelle des activités loisirs et soirées sont remarquables.

Un grand Bémol pour l?équipe restauration,très dévouée et serviable, respect, attention,toujours prêt..à rendre service.

J

Par Patrick il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 23/09/2024

Nous avons passé un très bon séjour

Nous avons passé un très bon séjour chez vous, le camping est bien entretenu, l’espace piscine est très appréciable. Le restaurant est bon. Le prêt des accessoires sportifs (raquette de tennis, de badminton, pétanque) est très bien.

Par Dylan il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 08/09/2024