Avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Blue Bayous: De algehele ervaring viel ons tegen voor een sandaya camping van 5 sterren. Andere sandaya campings

De algehele ervaring viel ons tegen voor een sandaya camping van 5 sterren. Andere sandaya campings zijn ons in het verleden beter bevallen.

Pluspunten:
De 10persoons accommodaties met een grote vlonder voor de kinderen om te spelen en de locatie vlakbij het strand. Ook was het personeel aan de balie zeer vriendelijk.

Minpunten:
Het zwembad zeer beperkte faciliteiten voor kleine kinderen. Het beton van het zwembad gedeelte met de glijbanen is op diverse plekken kapot. Ook werden gedurende ons verblijf van 10 dagen de bladeren van de bomen niet uit het zwembad gehaald.

Kidsclub al gesloten ondanks dat dit volgens de camping informatie nog open zou moeten zijn. Springkussen werd al afgebroken/opgeruimd tijdens het verblijf.

Personeel bij de snacks kwam zeer ongeïnteresseerd over. En afhaaltijden van bestellingen via de app werden niet gehaald, vaak 15-20min later.

Accommodatie:
Er blijken twee soorten accomodaties voor 10 personen. De meeste foto?s op de website zijn van de nieuwere accomodaties (met groene voorkant en grijze kozijnen). Helaas hebben wij een oudere accommodatie toegewezen gekregen. Deze oudere groep-accomodaties zijn helaas minder goed onderhouden/uitgewoond. Veel roest op de barkrukken, versleten kastdeuren, schimmel in de keukenkasten ontbrekende vorken en glazen bij de inventaris, kapotte horgordijnen tegen de muggen en een vlonder die op een aantal plaatsen rot/kapot was.
Deze oudere 10persoons accomodaties zijn de 4 schelpen daarom absoluut niet waard.

Al met al een teleurstellende ervaring

Par Erik il y a 1 semaine

Camping Sandaya La Dragonnière

Super! Der Platz hat wirklich viel zu bieten. Alles aufzuzählen würde zu lange dauern aber was uns besonders gefallen hat waren die Badebereiche, beheizte Pools, der Wellness Bereich, die Lagune mit dem feinem Sand alles Mega!!! Der Stellplatz war ausreichend groß, die Privat Sanitär Anlage top. Wir werden auf jeden Fall diesen Platz noch einmal besuchen.

Par Adam il y a 1 semaine

Camping Sandaya Port Manech

Par Talec il y a 1 semaine

Camping Sandaya La Dragonnière

Leuke vakantie gehad! Mooie camping, enorm groot ook. Wij waren met 2 kleine kinderen op vakantie en hebben vooraf wel goed uitgezocht waar de animatie in de avond zou zijn en waar de locatie van ons huisje zou zijn (dit kun je vooraf aanvragen). Dit zodat onze kleintjes niet tot 23:00 wakker zouden liggen door het geluid. Dit is goed gegaan en we zaten aan de rand van het park. Hele mooie huisjes, Taos VIP gedeelte. Er zitten ook gedeeltes tussen die wat verouderd zijn (de huisjes) maar sowieso zijn de TAOS VIP huisjes de nieuwere huisjes welke op verschillende gebieden verspreid zijn op het park. Andere huisjes dus geen ervaring mee. Veel te doen voor de allerkleinsten dat was de reden dat we voor deze camping gekozen hebben. Accommodatie was erg netjes en ruim maar we hadden een 6p huisje voor ons 4en gekozen voor de zekerheid. Al met al een leuke camping! Personeel in de restaurants was soms wat nors en onvriendelijk ook al spreek ik best een klein woordje Frans. (Ze weigeren Engels te praten natuurlijk). We zijn wel aan het einde van het seizoen gegaan wellicht lag het hieraan (dat ze er klaar mee waren..:)) maar het norse en ongeïnteresseerde gedrag was het enige minpunt. Maar goed, dat heeft weinig met de camping te maken want zo zijn veel Fransen nu eenmaal.. :) Laat dit niet afhangen van je keuze voor deze camping, het kan ook gewoon toeval zijn geweest.

Par Stephanie il y a 1 semaine

Camping Sandaya Carnac

La propreté n

La propreté n

Par Julie il y a 1 semaine
Expérience prouvée le 01/09/2024

Par Adam il y a 1 semaine

Camping Sandaya Séquoia Parc Saint-Just-Luzac

Nous avons passé un agréable séjour par contre: la terrasse n

Nous avons passé un agréable séjour par contre:
la terrasse n

Par Fabrice il y a 1 semaine

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

We zijn niet de grootste klagers, maar ons huisje viel echt tegen qua schoonmaak. De afwas stond vuil in de kasten. Onder de bedden, nou dat was om te huilen. Het is dat we alleen slapen in een huisje en veel op stap zijn. Binnen die barkrukken zijn niet echt vriendelijk voor mensen met rugklachten. Buiten een houten bank, ook geen normale stoel. En dan twee strand stoelen waar je niet in durft te gaan zitten, omdat de bedrading zo goed als door is.

Par Nicole il y a 1 semaine

Camping Sandaya Aloha

Possible best campsite we have stayed in.

Possible best campsite we have stayed in.

Par Maurice il y a 1 semaine

Cool trop bon quel plaisir

Cool trop bon quel plaisir

Par Jean-Michel il y a 1 semaine

Camping Sandaya le Truc Vert

Nous sommes venus dans votre camping les 6 et 7 septembre dernier. Est ce parce que nous avons présenté la carte Acsi que nous avons été aussi mal placés ? Il y avait beaucoup d

Par Gilbert il y a 1 semaine

Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons

Evaluation

Camping idéalement situé mais l'emplacement proposé ne nous a permis d'avoir un séjour au top.

Par Virginie il y a 1 semaine

Excellent séjour, très beau camping, belles installations, équipes au top

Excellent séjour, très beau camping, belles installations, équipes au top

Par Anna il y a 1 semaine

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

les emplacements tente ou caravanes ne sont adapter lorsque le temps est pluvieux. nous avons ete in

les emplacements tente ou caravanes ne sont adapter lorsque le temps est pluvieux. nous avons été inonde sous l auvent.les sanitaires individuels sur l emplacement aurait besoin d être revu car lorsque l on prend une douche toute l eau se repends dans le bâtiment. bref nous ont avons les pieds constamment dans l eau et nous n avons pas été les seuls malheureusement.notre emplacement était en contrebas et nous recuperions toutes les eaux de ruissellement sous l auvent .par beau temps cela peut être agréable.bref nous avons écourter notre séjour.

Par Christine il y a 1 semaine

Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons

Nos encanto, muy cuidado, fuimos al acabar la temporada casi al cierre y muy agusto? echamos de menos mas papeleras porque ibamos con una perrita y a la hora de pasear no habia donde echar las bolsas, por lo demás todo muy bien. Seguro que volveremos el año que viene

Par Laura il y a 1 semaine

Camping Sandaya Séquoia Parc Saint-Just-Luzac

J ai mis une note basse car nous avons eu la présence de souris dès notre arrivée, ce qui nous a gâché nos vacances, elles passaient par les grilles d aération du sol, nous avons dû mettre à la poubelle beaucoup de nourriture. Un technicien est passé pour mettre des bandes collantes mais ça n a pas été efficace, les grilles au sol devraient être renforcées. Sinon, le mobil home était très bien. Les piscines extérieures sont très belles mais l eau est très froide et personne ne pouvait s y baigner. Moiz et Valentin mettent beaucoup d ambiance et un grand merci à eux pour leur gentillesse. Le camping est loin de la mer mais en voiture il y a beaucoup de choses à visiter, Marennes, Royan, la Palmyre, l île d Oléron... Le camping est fleuri, les emplacements sont grands et il y a tout ce qu il faut.

Par Antoine il y a 1 semaine

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

TRÈS BON SÉJOUR! aucune mauvaise surprise. je le recommande

TRÈS BON SÉJOUR! aucune mauvaise surprise. je le recommande

Par Joelle il y a 1 semaine

Camping Sandaya Carnac

Emplacement très sombre car colé dans les haies, moisissures dans les deux chambres, murs et plafond, et salle de bain en bas de la porte de douche et mur à côté du lavabo. Suite à la cafetière en panne,; nous en avons récupéré une autre qui était dans un état très salie par les précédantes utilisations et par le stockage dans l

Par Pascal il y a 1 semaine

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Overall the park was amazing and the swimming pool was brilliant for a day.

Overall the park was amazing and the swimming pool was brilliant for a day. But I felt that the house could be cleaner and the wi.-fi better. We had a late check in and no information was provided. We had no wi-fi code and therefore were left without internet the first night.

Par Joana il y a 1 semaine