Avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Groot, wasruimtes altijd vol. Ver van Parijs centrum.

Groot, wasruimtes altijd vol. Ver van Parijs centrum.

Par William il y a 3 semaines

Deçus

Manque de personnel de nettoyage et de communication au sein de l'équipe accueil ( qui sont au demeurant très sympathique) Pas de club ado comme précisé sur le site internet et club junior très décevant.

Par Emilie il y a 3 semaines
Expérience prouvée le 11/08/2024

Camping Sandaya Les Tamaris Frontignan

Très beau camping personnel très sympathique propre acceuillant

Très beau camping personnel très sympathique propre acceuillant

Par Philippe il y a 3 semaines

Camping Sandaya Valencia

Al llegar al camping después de tener un reserva pagada me dijeron que por un error en su sistema no tenían parcelas libres. Me dieron la opción de pagar más y ponerme en otra sino no tenía parcela

Par Miguel A. il y a 3 semaines

Camping Sandaya L'Orée du Bois Les Mathes

Camping trop bruyant, peu de jeux pour les enfants de 3 ans, piscine un peu fraîche pour les enfants, horaires du snack restreint et peu de choix

Par Christine il y a 3 semaines

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Ik vond de check-in ondermaats, het was niet gestructureerd, wel rommelig. Helaas kon ik na het inc

Ik vond de check-in ondermaats, het was niet gestructureerd, wel rommelig.
Helaas kon ik na het inchecken de auto met caravan nergens neerzetten omdat we nog moesten wachten?zet maar achter de tennisbaan neer werd ons verteld.

Onze caravan is totaal 7,5 mtr lang wat gevraagd wordt bij de reservering maar hoe kan het dan dat we op T05 neergezet worden met een pizzapunt plek met half het private sanitair van onze buren op onze plek.
Er was ook een taluud waardoor we caravan en de tent van de kids moeilijk kunnen bepalen.

Op T04 stond een tent die beter op plek T05 had kunnen staat, zelfs nog met dat taluud!
Maar T03 is gedurende onze vakantie leeg gebleven ofwel, die hadden we beter toegewezen kunnen krijgen.

Met betrekking tot de overlast van de buren met krijsende en schreeuwende kinderen, daar kunnen jullie niets aan doen echter zijn we hierdoor wel 3 dagen eerder vertrokken en onze vakantie op een andere camping voort gezet.

De wegen op het park zijn echt slecht met hele diepe kuilen en de aanduiding met rijrichtingen staan niet goed waardoor je je kunt vergissen in de rijrichting waardoor je dus de kans loopt door het personeel op de elektronische step, op je vingers getikt wordt! Niet aardig dus!

Wifi wat we van te voren regelen hadden, was niet goed op onze locatie T05 maar elders op het park wel.
Geen idee waarnaar aan lag, maar geen van onze devices (Apple) deden het niet of niet goed.
Al met al hebben wij niet de gehoopte verwachtingen gekregen maar hebben er het beste van gemaakt.

We verwachten verder niets van jullie echter hopen we dat jullie met deze feedback iets doen om het beter te maken voor uw andere verwachtte gasten.

Met hartelijke groet,
Sander Nordsiek T05
Verblijf van 18-08 t/m 26-08 (geboekt tot 29-08)

Par Sander il y a 3 semaines

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Hebben het verkeerde chalet b14 ipv h05 gekregen. Dit op de dinsdag met de receptie besproken en opgelost

Par Bauke il y a 3 semaines
Expérience prouvée le 04/09/2024

Insgesamt ein sehr schöner Campground. Sehr viel Platz für das Wohnmobil. Tolle Pool-Landschaft. Lei

Leider wurde der Pool morgens sehr spät geöffnet (10:00 oder 10:30).
Das Baden mit Bade-Shorts, war leider untersagt - obwohl ich spezielle Shorts ausschließlich für das Schwimmen hatte.

Par Kurt il y a 3 semaines
Expérience prouvée le 04/09/2024

Bungalow vétuste, animation inexistante et restauration avec denrées non fraîches induisants une indigestion alimentaire Beau site, belle piscine et proximité ville attractive !

Par Céline il y a 3 semaines

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

ne communique pas assez avec les français parle seulement avec les gens néerlandais les animateur tres jeune repetent souvent les meme soiree meme activitee que pour les nèerlandais meme pour restauration et bar heureusement que la pi zaria quelque serveur nous comprenais camping assez propr manque des point d

Par Karina il y a 3 semaines

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Veel autoverkeer op de camping

Veel autoverkeer op de camping

Par Tom il y a 3 semaines

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Accommodation not as described, no air conditioning (despite specifically advised there w via email)

Accommodation not as described, no air conditioning (despite specifically advised there was via email), 2 units booked together not located as per the map and on different levels. No customer care, reception staff not following procedures to report issues and follow up. Not enough staff in the bar/restaurant, huge queues. External companies providing entertainment for extra payment. Overcrowded pool area. Dog poo left behind by guests with staff walking past, overflowing bins and no response to complaint sent via the website.

Par Boldizsar il y a 3 semaines

Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons

Un camping où il faut bien choisir sa place !

Un beau camping mais un emplacement beaucoup trop bruyant.

Par Maud il y a 3 semaines
Expérience prouvée le 06/08/2024