Avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe du plus récent au plus ancien

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooi park, mooie accommodatie. Heerlijk eten in het restaurant.

Mooi park, mooie accommodatie. Heerlijk eten in het restaurant. Nadeel bij het binnenzwembad dat er geen mogelijkheid is om je baby om te kleden binnen bij slecht weer, dit vond ik persoonlijk enorm slecht. Er had ook wel bij reservering duidelijk aangegeven mogen worden dat er niks in het huisje ligt, qua toilet/schoonmaak spullen.

Par Sharon il y a 1 an

Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca

camping très calme et bien organisé personnel au top très aimable tout est fait pour passer un agréable séjour les mobil home sont très propres et les extérieurs bien entretenus bravo à toute l'equipe sans oublier le personnel de la supérette ouverte dès 7 h le matin très pratique ..

Par Jean P. il y a 1 an

Camping Sandaya Le Moulin de l'Eclis Assérac

Séjour très agréable avec des ados ravis, la troisième chambre dans le mobilhome Taos est vraiment trop petite

Par Eric E. il y a 1 an

Camping Sandaya Le Ranolien Perros-Guirec

Vacances agréables avec toutes les infrastructures nécessaires.

Vacances agréables avec toutes les infrastructures nécessaires.

Par Agnes il y a 1 an

Camping Sandaya L'Orée du Bois Les Mathes

Une fois de plus des vacances au top chez Sandaya. Animations, programme d’activité et informations touristiques au top !!

Par Camille il y a 1 an

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima park met kanttekeningen.Het is duidelijk dat ze

Prima park met mooie nieuwe huisjes en zwembad maar wel met kanttekeningen.

Het is duidelijk dat ze aan het vernieuwen zijn want hoe verder naar achter je op het park komt, hoe verwaarloosder het erbij ligt.
Het 18+ zwembad hoort ook bij de oude garde en dat is te zien ook, evenals bijbehorende bar.
Het nieuwe zwembad daarentegen is erg mooi aangelegd maar ondanks dat er weinig mis kan gaan met iets nieuws liet de hygiëne nu al te wensen over.

Om te beginnen het voetenbad waar je doorheen moet voordat je het zwembad terrein op kan. In de folder promoot de directeur hygiëne door oa deze voetenbaden, wij hadden nog nooit zo?n poel van bacteriën bij elkaar gezien. Stilstaand water zonder chloor, waar honderden paar voeten per dag doorheen gaan. Aan het einde van de dag was het helemaal bruin. Iedereen klom eroverheen. Ook de pleisters die we aan het begin van onze vakantie zagen liggen, lagen er na 2 wk nog steeds.
Ook de bereikbaarheid van het zwembad riep vraagtekens op. Er waren meerdere ingangen, maar die poorten waren dicht. Je moest over een grindpaadje een helling op, onmogelijk met een kinderwagen (en daarna dus met kinderwagen door dat voetenbad). Weer zag je meerdere mensen spullen over het hek tillen.
Dat is erg jammer. Puntjes op de I en je behoudt een spik en span zwembad.

Het binnenbad is erg sfeerloos, verder geen glijbaan oid.

Jammer dat de buitenglijbanen het niet deden.
Wij waren voor het hoogseizoen maar bij lekker weer lag het zwembad al vol, vraag me af hoe het in het hoogseizoen zal zijn.

Ons huisje was overall redelijk schoon, dekbedden wel stuk voor stuk met grote vieze vlekken en wc pot ook nog vies.

Animatie deed het leuk met elke avond terugkomende liedjes. Wat wel raar was is dat het springkussen niet elke dag aan was(vrije dag animatieteam) en dat een keer toen veel kinderen op het kussen aan het spelen waren, ze eraf werden gehaald en het kussen voor hun ogen uit werd gezet. Kinderen beteuterd achterlatend (einde werkdag team).

Lekkere broodjes ?s ochtends in het winkeltje.
Leuk terras met overzicht op de speeltuin. Verder in het park geen noemenswaardige speeltuintjes.
Leuk beekje langs het park om te spelen/vissen.

Par Hugo il y a 1 an
Expérience prouvée le 25/06/2023

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Zeer tevreden van het verblijf. Verbeterpunt: bediening drank bij disco of dj avond, tot 30 minuten

Zeer tevreden van het verblijf.
Verbeterpunt: bediening drank bij disco of dj avond, tot 30 minuten in wachtrij en drank in bekers ipv glazen

Par Nicolas il y a 1 an

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

To bring the campsite up to a true 5 star, some areas of the campsite are in need of TLC and upgrades. We really enjoyed our holiday, the pool was great (although does need some maintenance), location fantastic and the animation are the best I

Par Jean il y a 1 an

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Ménage mal fait a notre arrivé Vaisselle sale dans les placards Lit fait avec des draps déchiré pas

Ménage mal fait a notre arrivé Vaisselle sale dans les placards Lit fait avec des draps déchiré Pas de place pour la voiture

Par Henri il y a 1 an
Expérience prouvée le 23/06/2023

Camping Sandaya Le Kérou Clohars Carnoet

Encore ue fois cafetiere absente ! preuve que la véification n'est pas faite . sol pas nettoyé , radiateur cuisine plein de taches de graisse et toile d'araignée , taches au plafond de la cuisine , 1 feu seulement fonctionnait sur plaque de cuisson (que je n'ai pas signalé ).Nous avons attendu le lendemain pour avoir une cafetière et sans compensation pour s'excuser , comme à Noirmoutiers .

Par Serge il y a 1 an
Expérience prouvée le 08/07/2023

Camping Sandaya Le Littoral Talmont-Saint-Hilaire

TOILETS Children having to pass men urinating is highly inappropriate, and presents a possible ris

TOILETS
Children having to pass men urinating is highly inappropriate, and presents a possible risk to children, and to men who could be falsley accused.
The dining room toilets stank of urine on one occasion, enough to make me feel nauseous.
Both sets ot toiltes were rarely clean,
except early in the morning

Par Olcan il y a 1 an

Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca

Séjour très agréable, camping très propre et calme avec accès direct à la plage Attention quand même a bien choisir son mobil home, certains sont très proches et on a l'impression de vivre avec ces voisins

Par Alban il y a 1 an

Camping Sandaya La Ribeyre Murol

L?environnement du camping a été un vrai coup de c?ur pour nous et nos deux chiens. C?est vraiment

C?est vraiment un endroit parfait pour des vacances avec des chiens.
Les deux piscines (intérieures et extérieures) sont géniales. Il en a pour tous les goûts. Seul un petit bémol sur les activités nocturnes proposés, nous aurions aimé une soirée karaoké et danse. Sinon, séjour très agréable.

Par Audrey il y a 1 an

Camping Sandaya Les Tamaris Frontignan

très bonne ambiance satisfaction totale équipe animation très compétente

très bonne ambiance satisfaction totale équipe animation très compétente

Par gerard.dam50 il y a 1 an

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Muy agusto, tranquilo Exceptuando que sim cobertura movil no se puede tener a niños controlados con

Muy agusto, tranquilo
Exceptuando que sim cobertura movil no se puede tener a niños controlados con su rel9j-localizador y si pasa algo malo no podemos los padres enterarnos

Par Ramón il y a 1 an

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane