Avis Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe du plus récent au plus ancien

Tout était très bien excepté les animations de soirées

Par Fabienne il y a 1 an
Expérience prouvée le 22/07/2023

Camping Sandaya Séquoia Parc Saint-Just-Luzac

Camping très agréable avec de nombreuses activités pour les enfants : espace aquatique, mini ferme, espaces jeux, centre équestre ...

Par Armelle il y a 1 an

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Logement très bien, pas de connexion internet et probleme de tv. Animation inexistante ( aucun spectacle extérieur,
Équipe d animation décevante

Par Dominique il y a 1 an

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Deze camping is zijn sterren niet waard!!!

De omgeving en het weer waren top, de camping was dit niet. Ook stond op de site 5 sterren, maar toen wij toe kwamen was dit 4 sterren, dit is de mensen voorliegen De bungalow was op het eerst zicht proper, maar snel zeggen wij de vettige vingers op de kasten en er lag nog etensresten onder de zetel. De bungalow die wij genomen hadden was van een hogere klasse, maar lag zo slecht gelegen. Op minder dan 2m van de bbq en daar was ook nog eens het sportveld. Vanaf ?s middag begonnen ze te bakken en de geluidsoverlast hadden wij er altijd tot middernacht. Dit is niet zijn geld waard en is een schande dat men op deze plaats bungalows plaatst. Ook is het zwembad te klein voor deze kampong, meermaals zijn er verschillende delen van het zwembad afgesloten geweest en zelfs één keer volledig voor een gehele namiddag. Ook was de animatie pover, in 2022 waren wij in Blue Bayout en daar was iedere dat iets te doen, hier was er zaterdag niks en zondag enkel ?s avond een verwelkoming woordje. Ik ben er zeker van dat u mij ervaring niet zult publiceren, maar ik zou toch eens goed u indeling van de kamping herbekijken en om te beginnen een net plaatsen aan het voetbal terrein zodat deze niet op de bungalows vliegen!

Par Christian il y a 1 an

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Fijne vakantie gehad Vriendelijk personeel, we werden snel en netjes geholpen Mooie nette camping

Par Karim il y a 1 an

Camping Sandaya La Dragonnière

Site très bien Personnel impoli voir désagréable Logement sale et en mauvais état pour le prix

Site très bien
Personnel impoli voir désagréable
Logement sale et en mauvais état pour le prix

Par Mourad il y a 1 an

Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca

Très beau camping espace aquatique correct dommage qu'il n'y ai pas de chariot pour les valises et c

Très beau camping espace aquatique correct dommage qu'il n'y ai pas de chariots pour les valises et courses

Par Corinne il y a 1 an

Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons

Un bon séjour, des activités diverses et variées, des animateurs simpa, location tente sun super. Par contre un éclairage du camping éteint trop tôt pour des vacances. D'autre part une piscine qui est annoncé chauffer sur le site au final l'eau est super froide même dans le bassin de jeu pour enfants, dommage..

Par Mickael il y a 1 an
Expérience prouvée le 19/07/2023

Camping Sandaya La Ribeyre Murol

Excellent séjour.

Excellent séjour. Les enfants ont aimés le club enfant, la diversité des spectacles ainsi que la piscine.

Par Yann il y a 1 an

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

De bungalow waar wij in verbleven was op en top in orde, alles netjes en aanwezig wat je nodig hebt tijdens je verblijf.
De camping in het algemeen heeft een opknap beurt nodig zodat het terug vrolijk en fris oogt.
Vriendelijke mensen aan de receptie en in het winkeltje, winkeltje had wat je nodig had. Animatieteam was voor ons niet meer aan de orde wegens zoon die hierin geen interesse meer heeft :-)
Zwembad binnen is klein, diepte 1.20m, buitenbad heeft een glijbaan maar is niet verwarmd...dus niet echt interessant om kinderen van 12jaar een hele dag in bezig te houden met slecht weer.
Camping heeft geen Wi-Fi of internet bereik, dus dit was een vele mindere, maar uiteindelijk overleef je dat ook wel.
Uitzicht is magnifiek. Toegang tot het strand enkel als het eb is, anders heb je er niks aan. Wandeling door het bos zeker ook eens aan te raden.
Auto wel altijd nodig aangezien er weinig/niks te doen is rond de camping.
Wel een fijn verblijf gehad. Mensen die willen genieten van rust en graag uitstapjes maken zitten hier zeker op hun plek.

Par Heidi il y a 1 an

Camping le Carbonnier

Très bon camping surtout le personnel qui était à la hauteur malgré le manque de saisonnier mention spéciale très très bien pour les restaurateurs je le vous recommande ce camping

Par Elodie il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/07/2023

Camping Sandaya Soulac Plage Soulac-sur-Mer

15 jours en mobilhome agréables. Dommage de n avoir eu pra que des voisins allemands ou hollandais.

15 jours en mobilhome agréables. Dommage de n avoir eu pratiquement que des voisins allemands ou hollandais.

Par Herve F. il y a 1 an
Expérience prouvée le 14/07/2023

Camping Sandaya Domaine Le Midi Barbâtre

Très bon séjour, camping dynamique, propre et surtout une équipe d?animation au top!

Par Julie il y a 1 an

Camping Sandaya Soustons Village Soustons

Camping très nature. Limiter la vitesse des voiturettes?

Camping très nature. Limiter la vitesse des voiturettes?

Par Olivier il y a 1 an

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

♥️ Vacances parfaites ♥️

Très très beau séjour ! Cela fait la deuxième année que nous allons dans ce camping et vraiment du pur bonheur ! La piscine familiale est top ! Il est possible de trouver un transat si tout le monde joue le jeu et ne réserve pas sa place et reprend bien son essuie en partant ! L’accès plage est praticable avec deux jeunes enfants ( 1 et 3 ans ) avec un chariot et un porte bebe. Les animations sont supers également. La sécurité est top dans ce camping ! Nous avons visité le camping de la Dragonniere mais nous préférons le calme et le côté cosy et familial du Blue Bayou. Sur ce , jamais deux sans trois, à l’année prochaine !!!

Par Gaëlle il y a 1 an
Expérience prouvée le 15/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Verschrikkelijke staanplaatsen & service, mooi zwembad

Het zwembad is fantastisch, maar de staanplaatsen zijn afschuwelijk scheef. Met een caravan niet te doen. Enorm on klantvriendelijk personeel, komt beloftes helaas niet na. Omdat wij onze caravan niet kwijt konden (door extreem hoogte verschil op de plek rolde deze simpelweg weg?!) zijn we na 3 dagen vertrokken, het was niet veilig/comfortabel. Hiermee 2x naar de receptie geweest, iemand zou de plek komen “levelen”, die is nooit gekomen. Kortom; Zonde van het geld.. Douches helaas soms ook ijs en ijskoud. In het winkeltje geen vers brood, komt zichtbaar uit blisters helaas. Bij het zwembad wordt je zeer onvriendelijk toegesproken als je alleen al een slok water neemt! Want eten en drinken is niet toegestaan, heel praktisch op een warme dag. Zeer onvriendelijk en nors personeel, waarvan veel alleen Frans spreken.

Par Cleo il y a 1 an